viernes, 16 de noviembre de 2012

Una setmana estranya.


Aquesta setmana ha estat diferent, no sé ben bé perquè, però no ha estat com les altres. No obstant, això no vol dir que hagin set uns dies dolents, sinó més bé carregats de moltes experiències.

Hem rebut molta informació, entre les quals hi ha els resultats del primer parcial de l’assignatura. Aquests no han estat dolents, però podrien haver set millors. És a dir, vaig començar a estudiar enseguida que ens avisaren que tindríem examen, una setmana i mitja abans. Encara així no li vaig dedicar prou temps, doncs tenia moltes coses a fer i només em quedaven un parell d’hores lliures a les tardes o a les nits, que és quan menys capacitat de concentració tinc. Tot això per què ho dic, doncs perquè no estic satisfeta amb la meva nota però consider que és la que em toca en relació allò estudiat.

D’altra banda, aquesta setmana han passat altres coses que m’han donat peu a una altra reflexió un poc més profunda (clica aquísi la vols llegir).

No hay comentarios:

Publicar un comentario